/c

Fylls i av: CAROLINE

Är några i din klass tillsammans? nej, inte med varann men i nån annan klass eller år eller skola:]
isf. markus, jag och nån fler säkert:]
Vem är bäst på att sitta framför datorn? sjö
Vem är omtycktast av eran gympalärare? tessan loves me! HAHHA SKOJA
Vem fjäskar mest? jesper
Är det någon som är kär i er lärare? HAHAH inte vet jag?:]
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? LINNEA
Vem vågar skilja sej från mängden?  alva
Vem låter mest? elias och markus och jesper och nils
Vem pluggar mest på fritiden? daniel bäckman säkert?
Vem har du känt längst och hur länge? jeper och daniel brännström, sen förskolan
Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? don't know
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? don't know
Vem är wannabe Sune? NILS
Vem kollar på barnprogram? säkert jepser..
Vem är wannabe Pippi? CISSI
Vem är alltid glad?  cissi
Vem blir alltid färdig med proven först? daniel bäckman
Vem säger daaaah oftast? ELIN
Vem glömmer alltid att göra läxorna? typ jag:D
Vem beter sig vuxnast? elin,eller hon pratar så:]
Vem lyssnar på Kent? säkert hampus nilsson..
Vem lyssnar på Carola? säkert elias..
Vem gör aldrig bort sig? markus
Vem sjunger bäst? elin
Vem kan prata flest språk? JAG
Vem är pipigast? cecila:]
Vem gillar ekologiska livsmedel? hannah säkert:]
Vem kan slåss bäst? hampus noren kanske?
Vem tål inte mjölk? jenny
Vem är dampigast? cissi:]
Vem är kåtast? eh.. vetinte
Vem är längst? linnea tro ja?
Vem är kortast? sosso kanske
Vem tror du har nämts mest?cissi kanske:]


Kommentarer
Postat av: hannah

AHAHAHHHA gillar JAG ekologiska livsmedel:O?:D<3

vet typ inte end vad det är:]

2009-12-08 @ 22:25:05
URL: http://hannahkall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0