/c

FICK BETYGEN IDAG DÅ
vg i allt:D:D:D
är  överlycklig!
ikv kommer pappa hem
jag saknar anton
kanske är med han imorrn:]?ihhihi älskling

kuveret undrar vad som gömmer sig där,
MINA BETYG

de blev två bilder för de blev lite konstigt:]..
men de som är streck är dom ämnenen vi inte har:D
kan även bjuda på dagens outfit nu när jag väl är igång

ser lite miffat ut men endå
tröja adidas:intersport
tights: gina
linne:gina
och sen en fläta på skallen från icamaxi:]hihi

syntes inte men okej
HEJDÅ:D
oj, vi bytte även julklappar i klassen
de blev att jag gav till hampus noren
och fick av hannah
tack hannah för dom underbara tomteskummen:D
aja creds till den som orkar läsahihi
hejdå nu då

Kommentarer
Postat av: Hannah

ihihihih:]

dom kostastade bara 25:]

Jag är busiiiig:]

2009-12-18 @ 15:02:26
URL: http://hannahkall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0