/c



jag tänkte visa er lite bilder från när jag fick min första gädda(i sommras:])
det är då inte när jag fiskar utan de är när jag hade kommit hem
så nu ska ni få se mina fiskskills!
måste bara tilllägga att jag tror att anton är väldigt stolt över mig, sättet jag hanterar fisken är underbart(kan misstolkas, men snälla va fokuserade nu läsare!)
jag har det "stadiga greppet" tyvärr i svansen
den blev hal och for ut mitt "stadiga grepp"
slutar med att fisken ligger i jord..
lite senare inträffar detta
upptäcker att  fisken är rörlig, ja ni ser ju hur de gick(checka min muskel)
sedan vände jag på fisken
ni ser ju hur koncentrerad och fokuserad jag är på fisken!
jag är så stolt över mig att jag fick den, jag tyckte att den var jätte stor
och melina fick ingen fisk ÄGD hon fick bara bottennapp HAHAH vet knappt vad de är men..


Kommentarer
Postat av: melina

JAG FICK VISST EN FISK:O?????????????????

2009-12-18 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0