/c

hej, sitter och ser film i rummet ENSAM
önskar att anton vore här, men jag får iaf smsa han hihhi:*
ser typ kingdom of heaven och sen har jag även sett ET eller en bit av den:)
jag började gråta till den:$ fail
aja, och ni som har sett kommentaren melina har skrivit
DEN ÄR EJ SANN
hon fick ingen firre, det var bara jag och tlimmy tlyman som fick de!
jag har döpt om melinas bror till tlimmy tlyman inte timmy nyman INTE timmy nyman!!!
jag vet att ni antecknar, ni kommer gå och tatuera in
carro har döpt om melinas bror på eran rygg det vet jag!

Kommentarer
Postat av: melina

JAG FICK VISST EN FISK MEN DE VARA BARA MINDRE:O`?

2009-12-19 @ 00:59:27
Postat av: melina

JAG FICK VISST EN FISK MEN DE VARA BARA MINDRE:O`?

2009-12-19 @ 00:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0