december testet, måste göras?/c

Kärlek
Är du kär? - OJA
I vem isåfall ? - ANTON(L)
Har du verkligen varit kär?- är verkligen kär nu!
Har du sagt "jag älskar dig" och menat det?- menar de varje gång jag säger de till anton:*
Är du rädd för kärleken? - nej

Badgirl / badboy
Har du rökt? - ALDRIG
Har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? - nej
Har du haft sex offentligt? - nej
Har du haft camsex? -nej
Har du spelat klädpoker? - typ inte?
Tycker du att det är coolt att supa? - hah verkligen inte

Utseende
Hur lång är du? - 160 nått ?
Ögonfärg? - grön/blå
hårfärg? - fult brunt blont
Stil? - olika
Är du nöjd med ditt utseende? - nej
Är du mogen? - jag är inte grön iaf

Fritid
Du har varit på läger? - ja
Du skriver låtar/dikter? - nej
Du spelar handboll/basket? på gympan ja:]
Du spelar fotboll/innebandy? - ja
Du är ofta med kompisar? - så ofta jag kan

Du tycker om att
[x] Kramas
[x] Prata
[x] Sova
[ ] Gå upp tidigt
[x] Lyssna på musik
[x] Lyssna på musik i hörlurar
[x] Vara på stan
[x] Vara ensam
[x] Vara med kompisar
[x] Vara i skolan
[ ] Vara hemma
[x] Shoppa
[x] Se på film

Det du är nöjd med
[ ] Din kropp
[ ] Din röv
[ ] Dina bröst
[ ] Din snopp
[ ] Din mage
[ ] Dina ögon
[ ] Ditt hår
[ ] Din längd
[ ] Din näsa
[ ] Din mun
[ ] Ben
[x] Dina tänder
[ ] Händer
[ ] Fötter
[ ] Hela alltet
[x] Ditt liv
[x] Dina vänner
[/] Din familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0