så klart

kom just hem har varit på luciainnebandycupen de var kul och ANGELINA var helt galen vi satt seriöst och skrattade hela tiden...ojojojoj
ahah jag hoppade på en soffa sen då for grejerna bort och jag ramla ner på golvet ajajaj
sen sprang vi typ runt i hela skolan haha eller de som var öppet vi typ låg på golvet och rulla runt skratta ännu mer..och sen fick vi någe il och satt och vinka till samma person typ i en kvart?
jag minns typ inte ens

och sen han jag varit i umeå hela dagen nästan till typ kl 6 sen for vi och kom hem kl halv 9
vi har hälsat på min nya kusin venelia hon var söt

nu har jag inget mer att skriva så ni får ha de bra kära läsare:):):):):):):)):))::)):)):):):):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0