if this world makes you crazy

kom just hem sitter och äter på ett päron, de är faktiskt riktigt gott
och dom var inte små vill jag lova

idag har de varit skola som vanligt!
första timmen hade vi tjejsnack och sen hade vi so sen no
sen efter lunch hade vi läspass och då fick vi veta våra betyg i matte osv jag hade G seriöst hur dålig är man inte?
och för övrigt så har jag
G i so
G i no
G i matte
VG+ i teknik
VG+ i idrott
bild, engelska, svenska,slöjd och spanska vet jag inte ännu
var de alla?
i alla fall inte bra..
de värsta är typ att jag gör mitt bästa så jag kommer inte tt ha nå bättre betyg än dedär....

sen hade vi svenska vi spelade upp våra pjäser, de gick väll sådär tappade bort mig nån gång osv..
och då fick vi mandariner och godis av våran lärare men jag åt inte för jag får inte.
och efter de var det bara att vänta på bussen som gick 20 över 2 och sen taxi så de tar ett tag att komma hem när man är hos pappa.
ikväll kanske jag ska till kyrkan och se på när nellie och några till sjunger, jag vet inte om jag ska ha med mig boken? nån som veT?
nellie suger väldigt bra för dom som ville veta:)
och sen blir de väll att göra NO läxa som skull vara innte för typ 2,5 vecka sen och om jag inte lämnade in den idag skulle jag inte få nå betyg i no.......
och jag kan typ inte skriva den på datorn så hur har biggan tänkt de?
i alla fall imorgon så har vi inte några lektioner inte på torsdag heller för vi ha FINN UPP jag längtar typ inte för jag vet inte vad jag ska göra?!?

ge mig förslag?nån?
ojojoj creds till den som orkar läsa:)
pussssss


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Vafan :P Om man har G så har man uppnått målen, vilket betyder att man ska vara nöjd :)

2009-12-15 @ 20:49:25
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0