inge fantasiiiiiiiiiiiii

Dina känslor, tankar och humör:

Hur är ditt humör nu: uttråkad 
Vad tänker du på just nu: om de är nå bra på tv ikväll 
Saknar du någon just nu: jadå
Gillar du någon: japp
Är du kär:  kan man väll säga
Är någon kär i dig: de vet jag inte
Älskar du någon: japp
Hatar du någon: typ inte

Hur är du om du är hungrig: normal
Hur är du om du är trött: skrattig
Om du sovit i tre timmar: trött

DINA ÖNSKNINGAR:

Du skulle egentligen velat heta: inte melina
Du skulle egentligen velat bo: inte här iallfall
Din högsta önskan är: ett bra liv
Du skulle vilja ha: en kram


ÄRLIGHET:

När kramade du någon sist? de vet jag inte
När kysste/hånglade du med någon sist? ett tag sen
Ångrar du det? onej!
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? minns inte
Skulle du villa ha sex med en kändis? faktiskt inte
Vem vill du helst ha med isåfall? no one
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? yes


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: typ inte
Hånglat med 2 eller mer på samma kväll: neeeeej
Gjort något riktigt dumt allt för många gånger: om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? OJA
Varit nykter på nyårsafton? ahaha jo
Fått din mamma att gråta? de vet jag inte
Slagit ner någon? inte direkt
Skämts över dina föräldrar? om jag har
Skämts över dig själv? ojaaa
Tar du droger? verklign inte
Dricker du? aldrig
Vilka kläder sover du i? olika
Vad hatar du verkligen? människor som inte håller vad dom lovar
Varit kär? japp
Är du ensam nu? jaaaaa
Vill du gifta dig? sen
Vill du ha barn? sen

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? therese
Såg dig gråta? caroline tro ja
Delade en cigg med? no smokig here 
Gick på bio med? anton,carro och nilo
Skällde på dig? pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0