inget att göra/c

Dina känslor, tankar och humör:

Hur är ditt humör nu: trött 
Vad tänker du på just nu: jag vill inte plugga... 
Saknar du någon just nu: anton(L)
Gillar du någon: jag älskar anton!
Är du kär:  ja
Är någon kär i dig: anton hoppas jag väl:]
Älskar du någon: anton(L)!
Hatar du någon: neh typ inte

Hur är du om du är hungrig: hungrig?
Hur är du om du är trött: mysig eller lätt road
Om du sovit i tre timmar: trött och sur

DINA ÖNSKNINGAR:

Du skulle egentligen velat heta: nått kort
Du skulle egentligen velat bo: stan typ?
Din högsta önskan är: kommer inte på nått
Du skulle vilja ha: aanton här nu(L) 


ÄRLIGHET:

När kramade du någon sist? i fredags
När kysste/hånglade du med någon sist? i fredags
Ångrar du det? Nej!
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? I går kväll
Skulle du villa ha sex med en kändis? anton är min kändis
Vem vill du helst ha med isåfall? anton är min kändis
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Ja


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: säkert
Hånglat med 2 eller mer på samma kväll: nej
Gjort något riktigt dumt allt för många gånger: Jarå
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? Såklart!
Fått din mamma att gråta? ja
Slagit ner någon? Hahahha nä
Skämts över dina föräldrar? Ja
Skämts över dig själv? Jaadå, vem har inte
Tar du droger? Nej!
Dricker du? nej!
Vilka kläder sover du i? tshirt
Vad hatar du verkligen? plugga 
Varit kär? jag är!
Är du ensam nu? sushi ligger här brevid mig hihi
Vill du gifta dig? I framtiden
Vill du ha barn? i framtiden

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? melina! 
Såg dig gråta? melina säkert
Delade en cigg med? har aldrig rökt 
Gick på bio med? anton,melina och nilo
Skällde på dig? Mamma troligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0