/mmmmmmm

hej kom hem för ett tag sen idag på skolan s´å skulle vi göra en STOL?
ahah jag och nellie gjorde en kontorsstol i kartong den var ju helt perfekt?not
imorgon så ska vi göra våra egna uppfinningar och de längsta jag har kommit är att göra toapapper man kan använda flera gånger,.. och jag förstår nästan själv att de inte kommer funka
ahahhaha men i alla falll så lyssnar jag på musik och fryser det är så fucking jävla kallt.
jag sitter typ och värmer mig under min skrivbordslampa den är as varm..skönt
ikväll blir de väll at göra någonting för hoppnings vis inte bara sitta och glo framför tv:n eller datorn..som vanligt
HA-HA
puss




JAG LÄNGTAR SOM BARA DEN TILL ÅRETS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0