stuart little

nämen hej, det var längesen har varit i stugan, och carros stuGa, och inge mer så har inte hunnit skriva någontingting.
jag ligger med spratteltjollret caroline hedström, som slår mig i ansiktet hela tiden och i huvet, och jag bet hon då tröjan vart genomblöt,
jag vet att ni antecknar,
för det skulle jag ha gjort:)
idag var jag och barrro på stan och köppte byxor med 3 hål i ett stort och 2 små,
de va allt jag fick ut ur min lilla hjärna /melina
tjenare dudes, barro is in the house
simma lugnt LALALLALAA
melina haR REDAN berätttaT allt vi haft för oss
så jag har ingenting att säga än
marcus är kort

NU VILL JAG BJUDA PÅ EN FINFINF LÅT SÅ HÄR ÄR DEN


HEJDÅ HARE NU ALLA VÅRA DUDES

Kommentarer
Postat av: care

vadå marcus är kort? , värdelös blogg

2009-07-23 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0