YEAh

[ ] jätte glad
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[/] ledsen
[x] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: pernilla
någon som du saknar: anton
någon som du längtar efter: melina
någon som du hatar: hata är ett väldigt starkt ord
vem kramade dig senast: ingenaning
vem pussade dig senast: melina säkert
vem ringde dig senast: alle
vem ringde du senast: melina
vem var hemma hos dig senast: melina troja
vem var du hemma hos senast: linn kanske eller nått
har du några kärleksproblem: a
har du ätit något idag: a
har du pratat med någon idag: a
har du gråtit idag: ne
har du skrattat idag: alltid
hur lång är du: 163

Jag:
Är singel: a
Saknar någon just nu: a
Är rädd för att bli övergiven: vet int, typ
Svär ofta: a
Sjunger i duschen: a
Är en morgonperson: ne
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: klart
Är kär i kärleken: a
Skrattar åt mina egna skämt: klart
Vill ha barn: inte nu, sen
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: a

Har du:
Glasögon/linser: ne
Piercingar: öronen
Syskon:  bror
Pojk/flickvän: ne
Jobb: ne
För många vänner: ofta man kan ha de
Rymt hemifrån: ne
Färgat håret: ne
Bra självförtroende: ne
Dagens skämt: nått bra iaf
Sagt "jag älskar dig" till någon: a
Varit kär: a
Gjort något olagligt: a
Somnat i skolan: a
Brutit ett ben: ne
Tappat bort mig i min hemstad: på gatan tom.
Sett en fallande stjärna och önskat: många ggr
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: a
Smugit ut utan lov: ne
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: a
Varit på en blind date: ne
Sovit en hel dag: a

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: dagligen
Ha ångest: vad är de?
Drömma mardrömmar: händer väl
Klä dig i svart: jag har typ alltid ngt svart på mig hah
Lita på folk: för ofta

Sista personen som:
Sov i din säng: melina troja
Fick dig att gråta: en
Du delade en dricka med: melina säkert
Skrek på dig: vet inte
Du fick sms från: marcus

hade inget att skriva så
HARE DUDES /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0