carro: de ser ut som du har sålt smöret och tappa pengarna

tja!
jag och melena eller melina som hennes föräldrar har döpt henne till
jag tycker att mitt namn är finare och jag vet att alla håller med om de.
aja, ida spela ja match med 95orna, vi losa men jag gillar er endå
sen sommarlov, hur skönt som helst
jag njuter av livet just nu !
fast de regna och de sug
jag kan bjuda på en bild på min fina klass

fast våra älskade lärare virus, sofia och barbro
fick tyvärr inte va med, dom är för snygga:)
okej, nu ska jag inte överdrivaaa
hahahah jag är snäll jag vet
sen har vi ju varit på kågebadet och badat
okej de hör man ju på namnet
men bara för att informera alla er andra som inte förstår
så badar man på kågebadet
de är alltså ett badställe:]
riktigt mysigt, nej snarare riktigt blött
jag orka inte skriva mer fick ont i pekfingret
melina ska pussa mitt pekfinger sen
då känns de mycke bättre HEHEHEH
aja, hare gött ;D;D;D;


Kommentarer
Postat av: m

Haha virus ,

det är farmors lillebror (A)

han kinga :D:D:D<3333

2009-06-16 @ 20:02:11
URL: http://melindawertin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0