carro:livet är som en tärning de bästa man kan få är sex

hej, tbx från träningen nu
de sög verkligen eller de gick skit för mig
jag och melina var verkligen så seriösa:]
hahahahahha, aja bättre lycka nästa gång som man säger
duschade nyss och ska nog äta glass sen blir de sova
imorrn blire väl vila har ingen träning eller så
 
<33<3<3<<33<3<3<3<3<3
MATMATMATMATMATMATMATMATMATMAT
eller de är mäst onyttiga saker, men de är lika gött:$
och med den första bilden menade jag att man kan äta upp katten
men de ska jag inte om ni tro de hon är ju min lilla sushi:*:*:*:*:*
hon heter de och då hör hon ännu mer ihop med mat:]
aja måste äta nått känner hur magen kurrar
 
HARE GÖTT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0