HEjhej

FYFYFYFYFYFYFYFYFY,
varken jag eller carro har skrivit på jätte länge har lixåm inte haft tid,
har varit och spelat i PITEÅSUMMERGAMES det gick inte bra,
vi komme typ sist:(
vart biten i knäet och skadad i andra så jag kunde inte spela sista matchen
den vann vi ich det var den ända vi vann:$
vi vann med 2-0 och carrrrro gjorde ett av dom trots en blånagel på hägra foten den hon skjuter med men hon var åxå tvungen attt säa AJAJAJAJA efter hon skjutit:(:(:(
men ni sitter ja och carro vid varsinn dator och gör inget,
jag är INTE   tjöttt.
men carro dessutom är inte heller trött, fast  det vet jag ju inte igentligen
men nu ska ja se tv PUSSSSSSSS..
KATJING!!!!!!

PITEÅSUMMERGAMES FÖRRA ÅRET!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0