/c

tja, som jag lovade ska jag skriva här på bloggelilogglogg!
dagen gick sekigt.. hade ont i magen & huve så det blev inte mycket gjort:(
sen då efter lunch gick de bättre, ma-provet gikc väl inte så bra men..
ikväll blire nog att ta de lungt, kanske va med någon jag vet inte.
aja, det blir dagen i fort fattning, eller den har inte varit så händelse rik faktiskt?
HEJDÅ GOTT FOLK
ni är så goda som läser våran topp blogg hörrenini!=D

DU

är du singel nu? nej
föredrar du långa förhållanden istället för korta? jaoja
är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja antar väl att ja redan ha ett
när hade du sex senast? nämen vilke fråga
har du kört oskyddat nån gång? nej
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jo det har jag
har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha ja pinsamt nog
haft sex på fyllan? hell no
sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nae det har jag faktiskt inte.
sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jaoja
sparat något från ett gammalt förhållande? ne
somnat gråtande pga kärleken? nae inte somnat
varit otrogen? naedu
ångrade du dig? men jag har ju inte varit de:(
hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? jasi, 6 månader tro ja
har du någonsinn varit kär? jag är det då nu
har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? jodå
KOMPISAR
har du nån bästa vän? oja, två faktiskt
är du ofta med dina vänner? joo, då jagorkar
vad brukar ni hitta på? busa
bästa minnet med nån vän? men jag kan inte välja hörru
säg namnen på några vänner? melina, pernilla, elin, tilda osvosvosv
kan du vara dig själv med dina kompisar? varför ska jag va någon annan?
har du hatat din bästa vän? aldrig
litar du på din bästa vän? till hundra sju procent
har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? jao
har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? jodå
vart bor din bästa vän? en i kåge/hemmis och en i drängs
snackar du och dina vänner mycket skit om andra? hahaha orka sånt
har du ljugit för någon kompis någongång? jo
har någon kompis ljugit för dig någongång? jadå
ljuger du för dina vänner ofta? nae får jag dåhoppas
vilken kompis var du senast med? melina aantar jag väl
har du många kompisar i din klass? jajjamen, hela bunten
vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? jag veinte:]
två stycken vänner som du känt sen du var liten? lowisa, linda
SISTA SOM
du fick en puss av? anton
sov med dig i samma säng? melina
du delade ett riktigt skratt med? anton säkert
du gick på bio med? anton, nilo och melina
du höll i handen? anton
du gick på stan med? anton och linus
delade en pizza med dig? jag brukar inte dela:]
du ringde? anton
skickade ett sms till dig? anton
du kramade? anton
gjorde dig lite besviken? ja jag vet ine
gjorde dig mycket besviken? vet inte
du skrev med på msn? jag kom itne ihåg:]
du snackade skit om? det minns jag inte
du åkte bil med? min mama
gav dig en komplimang? ajg vet inte
du kollade på film med? anton
du åt med på resturang? mama och papa och bror min
betalade något åt dig? anton betala knäck:]
grät inför dig? minnns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0