/c

hade inget och göra, hittade inte mina gamla hiss&diss bilder
så jag tog lite små snabba bilder med kameran och redigerade lite
så här har ni!

-KLASSEN
får mig på så gott humör,
även om vi prata om lite konstiga ämnen
HAHA KUNG KLASS!

-ANTON

efter en lång helg utan han,
var jag så himla glad att få träffa han
mys på hög nivå! i love u:*
JAG HAR SAKNAT DIG SÅ FÖRBANNAT MYCKET!

-VÄNNER

tumme upp på er bokstavligt talat.
ni gör en tråkig dag en glad dag!

 


- KNÄN

mitt knä är skadat igen, så de blev ju ingen tjejhockey eller träning

så mitt knä kan dra åt fanders..
-MÅNDAGAR

efter helgen är man slut och trött och de sista man vill är att fara till skolan

men vi måste, ja vi måste...
-BETYGEN
oroar mig för mycket kanske men endå
jag är så himla nervös
vill verkligen ha g i allt iaf
men jag vet inte om jag kommer få de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0