DET VISSTE NI INTE VA:]? eller../c

50 (onödiga) saker du förmodligen inte visste om mig.

1. när jag är ledsen, lyssnar jag på sofijah, och då blir jag typ depp
2. jag hatar vintern men älskar att köra skoter
3. jag har väldigt litet rum
4. jag är morgontrött, men ibland raka motsatsen
5. jag sparar pengar justnu
6.  jag får nians mattebok efter jul
7. jag har jätte ljust hår egentligen
8. jag lanade goldminer förut
9. jag biter på naglarna...
10. jag blir kallad barro för att jag har hettat barro_carro på apb
11. jag kommer förmodligen få en systemkamera på julen
12. jag hatar myror
13. jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer.
14. jag har bott i kina i två år
15. förut var jag inte mörkrädd, men nu är jag jättemörkrädd..
16. jag kan kinesiska
17. min pappa jobbar  i kina
18. min yngsta kusin är 25 år
19. jag älskar att vara galen med dom jag gillaar
20. jag pratar i sömnen´..
21. jag har ignet lag att spela fotboll i...
22. jag pluggar nästan aldrig, men får endå alltid vg/mvg
23. jag älskar att sjunga, men jag har insett att min sångröst inte är så bra som jag vill..

24. jag tror inte att nån kommer att läsa allt det här.
25. jag kan inte dricka kolsyrat för att de kittlas på tungan.
26. jag hatar julmust och påskmust
27. jag hatar cocacola och trocadero
28. jag hatar alla drickor utom fanta
29. jag måste alltid klottra på grejor
30. jag läser jättemånga bloggar per dag
31. jag älskar att fota/redigera bilder osv
32. jag är bara med melina och anton
33. tar 5 min för mig att gå till skolan:]
34. spelar fotboll.
35. skaffade min första blogg sommaren 2008
36. vill resa jorden runt
37. se el clasico live ALLTSÅ ÖGA MOT ÖGA
38. slutade innebandy i höstas
39. jag har världens bästa pojkvän
40. vi har varit tsm i 3 månader på lördag 
41. mitt mål är att spela fotboll som jobb
42. men mitt drömjobb är advokat(?)
43. när jag var liten brände jag hela min hand på spisplattan
44. när jag inte har nått att göra, sminkar jag mig själv jätte fult:]
45. har tvångstankar
46. mitt ljud på datorn funka inte och jag vet itne varför:(..
47. jag har ingen namnsdag
48. jag har inget mellannamn
49. egentligen skulle jag heta cassandra
50. alla mina mor och far föräldrar är döda(dvs. mormor,morfar,farfar,farmor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0