don´t ya!!? /c


我爱你
jag älskar dig!
you are one in a millon

dagen idag gick fort kanske för att onsdag är den bästa dagen?!
hål i två timmar och sedan sluta med idrott på elevensval?
dagen börjar även med syslöjd, engelska och bild!
det är alltså världens kungligaste dag på veckan
okej, nu ska jag inte ljuga
lördag och fredag är bättre men onsdag är bättre än söndag!
haha oj vad spelar de för roll egentligen?!
aja, efter skolan var jag med melina, vi busade omkring i mitt hus
vi var även duktiga små flickor som pluggade in spanskan
voy,vas,va,vamos,vais,van
sitter som ett smäck
IKVÄLL BLIR DET MELINA OCH VI ÄGER VÄRLDEN
förlåt för de långa inlägget gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0