no lifeare

1. Tre namn jag lyssnar till:  melina,melona öj
2. Någonting jag tycker om med mig själv: tjockt hår
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mina händer
4. Detta är jag rädd för: små kryp och smutsig disk
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar mat glada människor
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: leva för evigt , säga alfabetet baklänges och slicka näsan med tungan
7. Detta tycker jag om att göra: vara med caroline
8. Detta vill jag göra just nu: sjunga nationalsången
9. Bästa känslan: oj..de finns så mycket
10. Värsta känslan: svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: de bror ju på
12. Är jag kär just nu? tro de
13. Jag vill gifta mig? njaa kanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: känna att jag inte ångrar nått jag har ogjort
15. Min käraste ägodel: la familja
16. Något jag vill ha i present: ganska mycket
17. Detta har jag på mig just nu: jeans och linne
18. Favoritkläder: jeans linne och kofta
19. Favoritdjur: hund såklart
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: jag vet inte
21. Favoritlåt just nu: mad world-gary jules
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast no, tråkigast so
23. Stjärntecken: lejon
24. En bok jag älskar: alla älskar emanuel
25. En film jag älskar: jag vet inte
26. Tv-program jag gillar: csi
27. Favoritdoft: kill parfym
28. Detta äter jag gärna: mandariner
29. Dricker helst: vatten
30. Favoritgodis: choklad och lakris
31. Hit vill jag gärna åka på semester: hawii
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: carro
35. Jag spelar: fotboll
36. Person jag beundrar: min bror
37. Så här bor jag: lägenhet och hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: aha, inte vet ja(?):]
39. Det här tänder mig: de vill du allt veta
40. Det här gör mig avtänd: jag vet inte
41. Favoritfärg: typ svart
42. Favoritcitat: livetes stora gåta, älska glömma och förlåta
43. En hemlighet jag vet: jag vet en
44. Bästa present jag fått: livet
45. Senast köpta skiva: ojojoj, längesen
46. 5 som alltid får dig att skratta: caroline, mamma, angelina, ahmed och viktoria
47. Den första kompisen du hade: angelina öhlin
48. Udda förmåga/egenskap: dansa
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ekorre
50. Vad lyssnar du på just nu? tv:n
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? varit med caroline
52. Var är dina föräldrar födda? umeå och skellefteå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? öö, no idea
54. Vilken är din favoritrestaurang? jag vet inte
55. När badade du i en pool senast? sommras (carros lilla)
57. Hur många barn vill du ha? 1 faktiskt
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? inte seg iallafall
59. Har du bestämt dig för vad du ska välja för linje? nej men jag vill bli mäklare
60. Vad har du för TV-kanaler? några
61. Har du åkt moped någon gång? jadå
62. Har du busringt någon gång? oja
63. Har du fått felparkeringsböter? neppppp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? jag vill
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? mallorca
66 Har du en egen dator på ditt rum? yes
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? rasten
68. Kan du alla orden i nationalsången? haha nej
69. Badkar eller duschkabin? spela ingen roll men bad är skönt
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? jag vet inte
71. Favoritpizza? har bara ätit vesuvio:$
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? har inte de
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? näedå
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsinjuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med? pappa
78. Favoritchoklad? ehm,.-
79. När röstade du senast? i skolan om nånting oviktigt
80. När åt du en hemodlad tomat sist? jag vet inte:S
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja ett antal
82. Är du bra på matlagning? njae
83. Klarar du att tanka själv? jag vet inte:$
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? hah nej?
85. Pepsi eller Coca Cola? inget
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nesch
87. Vad var det senaste du handlade? potatis
88. Har du kräkts offentligt? minns inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njäeäe
91. Har du ringt något betalnummer? näeeee.?
92. Kan man vara vän med sitt ex? såklart?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis? haha vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inget
96. Vad har du i din väska? har typ ingen:$
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? se tv
98. Vad har du att vara tacksam för? familj och vänner
99. Var hittade du den här listan? http://emelieejo.blogg.se/
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:jag vill inte att nån ska de:(


Kommentarer
Postat av: almighty emelie

MIN BLOGG:]:]:]

eller min förra rättare sagt:]

2009-11-25 @ 21:36:24
URL: http://almightyemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0