gör som alla andra/c

- MARTIN STENMARK
han låtar är verkligen värda att lyssna på
hans texter är gudomliga!
ett plus på han!

- IDROTT PÅ SKOLAN
rensar hjärnan efter en jobbig dag
så otroligt roligt med idrott
och när klassen är engacerade(stavning?)

- GLADA MÄNNSIKOR
det smittar av sig. ett leende kan verkligen göra dagen för någon
så le alla. LE !

- SYSTEMKAMEROR
så roliga att foto med och bilderna blir fantastiska!




- "TJOCKA ÄR SJÄLVISKA, ÄTER UPP VÅRAN MAT OCH TAR VÅR PLATS"
de är så kissie säger de. Jag påstår inte att tjocka är snyggt.
Men jag påstår verkligen inte att anorexiasmal är snyggt. Lagom är de bästa!

- SPOTIFY
Ni uppfattar nog de här som att jag hatar spotify.
Jag hatar inte spotify. Jag vet knappt var de är
för jag har de inte. Så jag dissar mig själv för att de är så
dåligt av mig att inte ha spotify!


- INTERNET
vårat dåliga internet. Det funka inte ens om man inte har en jävla sladd i datorn.
De är jobbigt. Så kom snälla nån och fixa skiten?!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0