nothing to do

visste du..

att jag vill
- att anton ska vara här brevid mig?
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - nästan alltid?
att jag inte gillar - gosedjur ?
att jag avskyr när folk snackar - skit ?
att kärlek är - bäst ibland ?
att jag gillar att - mysa med anton ?
att jag alltid kommer att - älska anton ?
att jag är hemligt förälskad i - anton ?
att sist jag grät var - mormors minnesgudtjänst tror jag ?
att min mobiltelefon är - en sony ericsson ?
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag kvar typ i en timme?
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik och smsar ?
att idag har jag - vaknat ?
att jag just nu tänker på - att gå upp ur sängen och äta frukost ?
att i kväll ska jag - lägga mig tidigt ?
att i morgon kommer jag - vara i skolan ?
att jag hoppas - att jag kommer klara hkprovet ?
att jag verkligen vill - att anton ska vara här!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0