såklart jag härma carro

DU

är du singel nu? ja
föredrar du långa förhållanden istället för korta? japp
är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jadå
när hade du sex senast? nämen
har du kört oskyddat nån gång? klura på den
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jo
haft sex på fyllan? verkligen inte
sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja
sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? japp
sparat något från ett gammalt förhållande? jag vet inte
somnat gråtande pga kärleken? många gånger
varit otrogen? never
ångrade du dig? har inte de
hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 2,5 år ungefär
har du någonsinn varit kär? japppppp
har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja

KOMPISAR

har du nån bästa vän? jo
är du ofta med dina vänner? känns som jag ba ha en, så då jag kan
vad brukar ni hitta på? olika
bästa minnet med nån vän? vet inte
säg namnen på några vänner? caroline

kan du vara dig själv med dina kompisar? ja

har du hatat din bästa vän? nej
litar du på din bästa vän? om jag gör
har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja
har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? vet inte
vart bor din bästa vän? kåge
snackar du och dina vänner mycket skit om andra? typ inte
har du ljugit för någon kompis någongång? ja
har någon kompis ljugit för dig någongång? oja
ljuger du för dina vänner ofta? nej
vilken kompis var du senast med? caroline
har du många kompisar i din klass? säkert nån
vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? amanda nellie och angelina
två stycken vänner som du känt sen du var liten? angelina och melinda

SISTA SOM

du fick en puss av? haha.

sov med dig i samma säng? caroline
du delade ett riktigt skratt med? angelina
du gick på bio med? anton, nilo och caroline
du höll i handen? nellie
du gick på stan med? caroline
delade en pizza med dig? pappa
du ringde? caroline
skickade ett sms till dig? anton
du kramade? jag vet inte 
gjorde dig lite besviken? no idea
gjorde dig mycket besviken? en
du skrev med på msn? emanuel
du snackade skit om? aahha
du åkte bil med? papppa
gav dig en komplimang? veinte
du kollade på film med? therese
du åt med på resturang? vet inte
betalade något åt dig? minns inte
grät inför dig? vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0