tack för era frågor.. tack för våra fina svar

har nån av er blivit slickad?
m:hah
c:hah
cissi
är ni oskuld?
m:ja
c:ne

Emanuel Nilhzon
Visst är snyggeman jävligt snygg?
Hur stor kuk har snyggeman?
Hur ofta knulla ni?
Hur många besökare har ni?
Vem har störst tisse?
m:inte jämfört med mig
tre och en halv
aldrig
för många
du

c:jag är snygg, inte du
nej
när jag vill
många
kerstin?


melinda
1. är jag snäll ?:]
2. när ska ni två va med mig:O:O:]?
3. varför är ni så söta ?:]
4. varför är eran blogg så jävla KING:]?
5. om ni fick resa någon stans, vart skulle ni resa då:]?
6. om ni var kille för en dag, vad skulle ni ha gjort då:]?
8. ska ni fortsätta spela fotboll nästa år, isf vars:]?
9. bästa färgen ?:]
10. vem är snällast i hela kg skolan:]?
11. var ni smarta nog för att se att jag hade glömt fråga 7:]?
12. carro skrattar du nu:]?
13. melina skrattar du åt carro nu:]?
14. visst är jag snäll som frågar så mke:]?
15. hur många frågor behövde man egentligen ställa per person:]?
16. gör ni något mer än svarar på frågor:]?
17. hur många trodde personer trodde ni skulle ställa frågor på eran blogg:]?
18. erkänn att jag endå är den bästa frågeställaren:]?
19. vad önskar ni er i julklapp:]?
20. hur orka man fråga på mina frågor:]?
(om ni nu har gjort det vill säga:])
m&c:såklart
när du vill
vi äter mcyke socker
för vi är king?
hawaii
hhihi dedu
vetinte
gul&grön
vi&kerstin?
nej:]
ja
ja
ja
hur många man vill:*
nej
alla
ja
objektiv&pengar
vi frågar inte på dom melinda....

Adaaaaaam
Hmm typ vikket ämne tycker ni bäst om i skolan? (A)
m:no
c:so
elinn:)
haha jag har så sjukt bra fantasi...
men hur långa är ni?:)
vilken skostorlek?:)
va äre på era favoritpizzer?:)
bästa låten?:)
nån tvångstanke?(A)
m:167
38-39
ost,tomatsås, skinka
vetine
nej
c:163
37
som melonas
vette
NEJ helst tvång fri

oskuld?
m&c:kolla längre upp. 

hind
eran favorit sport?
favorit färg?
har ni någonsin testat röka? ;)
snusa? :)
m:fotboll
grön
nej
nej
c:fotboll
gul
nej
nej

Angelina
vad gillar ni för godis?
vilkan bloggar brukar ni mest läsa?
vem av er är bäst?
bästa betyg på ett prov?
hur många djur?
favorit färg på kläder?
hur orkar jag skriva så monga frågor?
m:chocklad
vetrinte
carro
mvg?
fiskar i frysen<3<33
vetinte
inget liv
c:godis iaf
bloggar iaf
melona
mvg?!?!?!??!"?"??!"?!
råfiskkatten<<33
svart
eh.. inget liv?
agnes
1: Melina, är du riktigt frisk i huvudet sötbarn? :]
2: Carro, vilken grimas gillar du bäst sweetie? :]
m:de kan man inte påstå..
c:jag behhöver inte göra nån grimas...

emmy
vad vill ni gå för gymnasium? :)
m:jag vill bli mäklare HAHHA vet inte vilken linje......
c:typ natur eller media
MAtttasss;P
vad är pattjudar?=DDDDD
m&c:tissar

Olivia
vem vill ni ska bli årets sötaste par?:)
vem tror ni kommer bli årets sötaste par?:)
m:eh jag och carrO?
jag och carro?
c:jag håller fullständigt med melona
melinda igen=]
Vad händer om pinocchio säger "nu kommer min näsa att växa"?
m&c: melona är för osmart för att kunna de svaret
Petra
Har inget att fråga så det blire en klassisk fråga
Vilken är eran fovorit färg ?? :)
m:grön
c:gul
anonymis
gillar ni sverige?
brukar ni bli vinögda av glass?
tycker ni om julpyntardagarna?
rapa eller fisa?
äter ni hellre lingon eller apelsinskal?
ni får en gissning vem denna personen är?
m:avertinte
nej
nae
jagf vetinte
llingon
jultomten`?
c:ja
ASSÅ NO MATTA FUCKA
ja bättre än ost
varför inte båda på samma gång?
lingonskal
kerstin?
OSSSSSSSIAN FFS
visst är jag bäst? :]<3
m:ja
c:nej..............
Josse:]
vilken är eran favvo sport? :]
m:fotboll
c.:fotboll
sandralllllLL
ska/var ni på tivolidiscot?:]
m:nej
c:nopesnope
mika
jag orkar inte läsa dom andras frågor så mina frågor kommer.. helt från mitt hjärta, och lite från min hjärna också:]<333
1. varför är ni så smarta?
2. varför är jag så smart?
3. tycker ni jag borde satsa på att bli... en professor? så smart som jag är vill säga..
4. hur många besökare har eran blogg?
5. hur länge har du och anton varit tsm carro?:]
6. melina, gillar du nån?:$
7. kommer ni sakna mig när jag går ut nian och lämnar kåge.. ocoolt?
8. är ni busiga?
9. skicka grejer till mig i farmville?:(
10. ehm... ställde jag fina frågor?:]
m:kertsin vet..
kerstin vet inte..
såklart
många
KERSTIN
ja
ja..........
ja
nej ditt fuckade lingon
ja
c:jag blev tappad som barn
du är så snygg
OJA
många
2 månader och 3 dagar:]
KERSTIN
ja
ja
nej
ja
Mitt namn är albin. det var mina föräldrar som döpte mig :]
vad är eran första tanke om jag säger korv? :)
m: inte fan vet väl jag.. mat?
c:falurågrut
sajjan
om ni fick en miljon vad skulle ni göra då?
om ni fick vara en kille för en dag vad skulle ni göra då?:]
om ni fick välja vars ni skulle bo, alltså varsomhelst vars skulle ni vilja bo då?:]
m:resa to hulahulalandet
jag komer inte på nått att säga
hawaii
c:resa to my papi
HAHAH dedu
hos kerstin
allla
dug jag? :$
m&c: alla dug


hur många läsare har ni per dag :)?
när börja ni blogga ? :D
eran favorit glass :)
m&c:många
nån gång
twister

melina, vad hände mellan du och linte ?
m:de funkade inte

Frida=)
hur länge har du, Carro varit tsm me Anton =)?
hur många läsare har ni ungefär =)?
era favoritlåtar =)?
c:två månader och 3 dagar
m&c:många
veitnte
amandaa
* vad vill ni gå för linje när ni gått ut 9:an?
* hur många läsare har ni per dag?
* vilka bloggar läser ni oftast?
m:jag ve itne vad den het
många
jag vet inte
c:natur eller media
to many
olika

marcus
favorit film ?:)
favortit dricka?:)
m:jag vet inte
fanta
c:nån skräckis
fanta
elinn;]
hur kan carro vara så cool ? :]
och hur melina kan va så töntig ? :]
c:because my name is cool carro coool
m: född så.........
moa
Vad vill ni bli när ni bli större?
Favorit maträtt:)?
Varför började ni blogga?:]
Vad tycker ni är bättre:
Apberget eller facebook?
Jucie eller cola
banan eller äpple
och nu kommer jag inte på nå fler så:]
m:mäklare
tortelinigratäng
apb
juice
banan
c:advokat
kyckling med klibbris
apb
juice
äpple
olivia igen
carro vad skulle du göra om anton gjorde slut?
c:bli ledsen
vickeJJ
VArför är jag sämst i hockey?
c&m:du är duktig
 
Adam;)
kan jag bli cool som du carro?:]<3
c:det lär inte hända...
 
PERNILLA
varför har alla andra så bra frågor, men inte jag?:(
c&m: vi gilla dig endå
vanne
hur länge har ni varit kompisar?
sen vi va 9 kanski
knubbisen
Vad har ni för betyg :]
m:de är ju olika
c:vi har inte fått dom än, men ja ha nog godkänt i alla för jag är en pluggis 

Carro vad gilalr du mest hos antoooon? :]
c: hela han
eliinH
hur kommer de sej att ni älskar mej lika mycke båda två ? :]
har båda niu förlorat oskulden ? ;)
m:jag fatta inte
nej
c:jag fattar
inte båda
fghjkjhgf
carro hur kan du få en sån snygg kille som anton, när du är så jävla ful?
c:plötsligt händer det
Sara
Hej, hur mår du?
så här i starten på veckan!
Ps. Vad söt du är :P
m:bra
jag vet att carro är
c:bra
jag vet att melona är
JohanÖ
Carro vad är bäst med anton:], Eller finns de nå dåligt med han? ;)
Hur länge har ni blogga?, är ni bäääst?. hade bäst, peace
c:INGENTING BAD MED HAN
m&c:länge
JAPP
jonatard
vad heter caroline i andranamn
c:caroline har inget andranamn
 
claes
läser ni våran blogg? isf, tycker ni den är bra?
m:ja
ja
c:ja
ja
Olivia
Carro, vad gör du och anton när ni är med varandra? :)
c:myser för fullt
emma
vilken färg på tandborsten harni?:]
m:gul&lila
c:gul

Hannah
Hur många läsare har ni per dag?:]<3
m&c:mångaaaaaa
till båda: har ni sugit av någon?=)
m&c:neej
 
lisamelin
till melina: vem saknar du mest av alla?
till caroline: varför har jag aldrig sett dig arg?:$
m:dderu
c: jag är en glad mört
jenny
till melina: är carro rolig?
till carro: är melina rolig?
m:ja
c:ja

SNÖGGT BÖÖGGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0