yes box



- ONSDAGAR
vi börjar med syslöjd, sedan engelska, sen bild, hål i två timmar sedan elevens val
kan dagen bli bättre?!?!?
såklart int!!!

 

- ELEVENS VAL
nu bilre mycket om skolan men elevens val är verkligen toppen, får en verkligen på gott humör
speciellt när man får ha den med ett par pangbrudar!!!

 

- ANTON
jag älskar han mer än allt
han är min räddare i nöden!
så ikväll ska jag fara till han och hjälpa han med läxor:$
HAHA skoj, alltid skoj med älsklingen:*


- MINA PROVRESULTAT
mvg på so prov
mvg på spanska prov
vg+ på no:n

vg på engelskan
SKOLAN FUNKAR NU FÖR EN GÅNGS SKULL!!





-MELINA
hon är sjuk....
jag känner mig så tom på skolan...
HAHA jag låt typ desperat med jag saknar hon:(.

 

- MITT STÖKIGA RUM
jag orkar inte städa, orkar inte bry mig hur de ser ut
så jag får väl vara nöjd med mitt mästerverk.. för de är ju mitt fel
att jag inte tar mig tid och städar upp allt!

 

- SLASK
bara allmänt äckligt och jobbigt, blött osv
bara negativa saker om de, antigen ska de vara vinter och snö
eller sommar och sol helt enkelt.. inget där i mellan tack!


Kommentarer
Postat av: Who can it be??

Och alla kallar mig nörd?? :O

Visste inte att du var så bra i skolan, visste inte att du har gått skola i Kina heller ..

ps: Du blir alltid bra på bild! :D

2009-11-18 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0