you didn't know it!


1. Jag har bott i kina i två år, gick på en internationell skola.
2. Jag kan kinesiska.
3. Min pappa jobbar i kina.
4. Jag har aldrig färgat mitt hår, bara tonat de en gång och jag ångrar det.
5. Jag har aldrig haft sämre än mvg på ett so prov.
6. Jag hade problem med mina knän förr, fast igentligen var de höften som var problemet och var tvungen att knäcka den en gång i veckan.
7. Jag spelar fotboll, men inte i nått lag.
8. När jag var liten brände jag handen på en spisplatta.
9. Jag har inte kvar nån mjölktand:$.
10. Min yngsta kusin är 25 år.
11. Och min älsta är över 40.
12. Jag hatar mjölk.
13. Jag pratar väldigt mycket.
14. När jag och melina är med varandra är vi ganska fjantiga.
15. Jag saknar pernilla världigt mycket.
16. Egentligen skulle vi bo antigen i bure eller byske, men de blev kg.
17. Jag är ganska bortskämd.
18. Efter jag har gått ut nian ska vi kanske flytta till stan.
19. Egentligen skulle vi flytta till kina förra året, men det blev inte för att jag ville inte!
20. Jag har världens bästaste pojkvän och jag älskar honom mer än allt.

HEJDÅ SKA TILL ANTON NU! /c 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0