/c

JAG HAR TRÅKIGT VÄLDIGT TRÅKIGT
OCH JAG SAKNAR ANTON MIN ANTON
melina är också ganska saknad fast jag träffade henne på konfan:]
hiihih jag vill typ ha en egen blogg också
för melina är verkligen bra på att skriva......_:(:(:(:(((
sadisface på den..
IDAG HADE VI SKOLA
SO, SVENSKA,LÄSPASS,LUNCH,nått oCH IDROTTTTTT HADer VI
hiihhi arga gubben ä bästis
jag och linnea ägde ut alla
och alla håller med!
sen då for jag på konfa jag gick en bit med sjö och anton fast sen gick dom in till sjö och då komme tilda och elin och då gick jag med dom dit eller till församlingshemmet (tror jag?)
sen då åt vi massa mackor GOTT
sen avslappning hihi
sen nått och nått sen sjöng vi och tände ljus
och JUST JA VI FICK EN BIBEL


fin bild ojaaa
fin bibel ojaaa
fin carro ojaaa
haha orka:(
eh.. jag komme hem var duktig som hedde på ugnen och satt ut sushi
för er som undra går hon i sele och en sån där grej som drar in ett snöre in och ut osv
haha jag tror inte ni fatta eller jo kanske nån smart
så NÅN SMART DÄR UTE?!??!?!?
ikv blire glass min mama ska fara och köpa
hihi så snällt!!
 hihih till anton<333<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0