/c

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
nej
2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja
3. Säg tre namn du lyssnar till.
carro,barro och caroline
4. Vad åt du senast?
vetinte
5. Har du fått någon komplimang idag?
ja
6. Har du varit med i en rättegång?
nej
7. Är du polare med grannarna?
haha ja
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska
9. Vilka länder har du bott i?
sverige, kina
10. Senaste piercingen?
öronen?
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
minns not
12. Gay?
nej
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
14. Har du äggat någon?
kan du förklara ordet först?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej
17. Har du varit på stranden?
ja
18. Har du haft en stalker?
haha not
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
magnus
20. Hur bra är din syn?
bra, behöver inte glasögon iallafall
21. Har du varit på ett party?
party och party?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja, om dom inte åt upp mig så
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
omöjligt, jag har ingen
24. Har du varit utomlands?
ja
25. Har du sett din bästa vän naken?
hahah ja
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
veinte
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
haha ja?
28. Var är dina syskon just nu?
i sin säng
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer inte ihåg
30. Vem ringde dig senast?
ola
31. Vilken tid gick du upp imorse?
10.15
32. Vad ska du göra i helgen?
vänner
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
veinte, fråga min mamma<3
34. När var du riktigt sjuk senast?
länge sen
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
vettja
36. Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka på mina byxor just nu
37. Har du färglinser?
nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
tv
39. Vad är det första du gör på morgonen?
kollar vad klockan är
40. Vad ska du göra efter det här?
fotbollsavsluting



HAHAHA JAG ORKA ITNE SKRIVAAA
de va jobbigt att göra en lista:(
men snart så drar jag på fotbollsavsluting, de blir laser doom och resturang tror jag:]
HARE DUDES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0