CARRRO

Jag har insett att min senaste kyss var: med min anton
Jag lyssnar på:
please don´t leave me-pink
Jag pratar: alltid
Jag tycker om: att träna
Jag avskyr när folk: ljuger
Min första vän heter: Linda Westerlund
Kärlek är: bäst ibland
Det sexigaste yrket är: nått riktigt sexigt
Min bästa vän är: tyvärr inte hos mig nu
När jag borstar tänderna: har jag tråkigt
När jag lagar mat: blir de aldrig nå gott
Jag är rädd för: tomtenissar:(
Den värsta känslan är: att bli bortglöm
Den bästa känslan är: kärlek
Jag är bäst på att: göra nått pinsamt
Jag är sämst på att: städa....
Jag kommer alltid vara. carrocoooL
Det finaste som finns är: anton
I sommar: har jag varit med min honeypie alltså melina:$
Sist jag grät var: ett tag sen
Jag kan: mycke
Jag kan inte: spela fotboll lika bra som jag vill kunna
När jag vill tänka går jag: till min säng
När jag bakar så bakar jag: kladdis eller negerbolllllar
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på att: jag borde träna
Bebisar är: jobbiga
Idag har jag: varit på skolan
Ikväll ska jag: kanske va med nån!?!?!
Imorgon kommer jag: träna
jag vill verkligen: va med min anton
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett lejon:O
Min mobiltelefon är: på
När jag vaknar på morgonen: ligger jag i sängen 30 min till.

jag orka inte skriva nå mer, var ju tvungen att tänka så mycke.. hahaha:(:(
jag kan typ sammanfatta dom senaste dagarna

FREDAG: var jag nog med melina:$
LÖRDAG: jag hade match med u19 och sen på kvällen va jag med anton<3
SÖNDAG: hade match med 95orna på morgonen sen direkt efter hade jag match med damerna
MÅNDAG: skola sen va jag med melina:]
TISDAG: skola sen anton<3
IDAG: skola sen ikväll ska jag kanske va med nån? vem vet...

HIIHHI DET VAR DOM DAGARNA JAG KOM IHÅG
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0