carrrrrrroline

Vem i din klass....
Har längst hår? eh. cissi kanske?
Har finast ögon? inveinte
Är längst? markus
Är kortast? sofia
Har störst fötter? någon av killarna hoppas jag
Är smalast? jadu vet faktiskt inte
Är rikast? lätt jag.. haha skoja vet inte
Är bäst i skolan? linnea:]
Är roligast? linnea igen:]
Är omtänksammast? ELIN<3<3<3<3
Är närmast dig? om de är vem som bor närmast äre nog penny
Brukar du va med mest? melina.. fast hon går inte i min klass
Är blondast? jag:$
Är smartast? jag:$ HAHAH SKOJA:( linnea säkert:]
Har kille/tjej? ojoj nu ska vi se markus, cissi, elin, ja ha säkert glömt nån:] FÖRLÅT ISF
Har coolast mamma? elins kanske:]?
Har coolast pappa? eh veinte:(
Är mest positiv? elin:]
Är latast? elias
Är mest bortskämd? JAG:$
Använder mest smink? elin:]
Är äldst? hampus noren kanske?!
Sportar mest? eh.. danne missar då inte en enda träning iaf.
Har mest vinnarskalle? tyvärr jag:(
Är mest datanörd? eh, typ sjö kanske?!???!

JAG HAR FIN KLASS...
not:]HHHIHIHIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0