cccccccccccc

1. Tre namn jag lyssnar till: carro, barro och caroline
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Bra humor:]?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: dålig förlorare
4. Detta är jag rädd för: att förlora mina vänner
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar,vänner och anton
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: äta en snigel, vara utan mina vänner och familj.
7. Detta tycker jag om att göra: va med anton, köpa kläder osv.
9. Bästa känslan: Glädje.
10. Värsta känslan: Sorg.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: som anton<33<
12. Är jag kär just nu? JA
13. Jag vill gifta mig? ja men inte nu
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: hoppa bungyjump(stavning?), skaffa familj och bli rik
15. Min käraste ägodel: anton
16. Något jag vill ha i present: systemkamera och pengar
17. Detta har jag på mig just nu: Underkläder, linne, tröja,tights,halsdukoch sockar.
18. Favoritkläder: Mjukis kläder.
19. Favoritdjur: Katt.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Olika.
21. Favoritlåt just nu: vetinte:(
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste-idrott&matte&so tråkigaste-no
23. Stjärntecken: fisk blubb blubb
24. En bok jag älskar: pojken som kallades det
25. En film jag älskar: Mamma mia.
26. Tv-program jag gillar: family guy 2 1/2 men
27. Favoritdoft: anton
28. Detta äter jag gärna: surströmming
29. Dricker helst: mormorsaft
30. Favoritgodis: Olika.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand&kina
32. Färg på mina ögon: grönblå med en gul pissrand
33. Min längd: 162 och en halv...............
34. Jag tror på: tro gör man i kyrkan
35. Jag spelar: fotboll
36. Person jag beundrar: pernilla
37. Så här bor jag: mamma, pappa och bror
38. Antal döda krukväxter i hemmet? orka
39. Det här tänder mig: killar
40. Det här gör mig avtänd: svett.
41. Favoritfärg: Olika.
42. Favoritcitat: man är aldrig nere med en ballong.
43. En hemlighet jag vet: Hemlis:]
44. Bästa present jag fått: pengar:]
45. Senast köpta skiva: Haha kommer inte ihåg,köper inte skivor.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: verinte
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: veitne
48. Udda förmåga/egenskap: Va?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt
50. Vad lyssnar du på just nu? inge. 
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skola och melina
52. Var är dina föräldrar födda? gargnäs och rentjärn!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? veinte
54. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte.
55. När badade du i en pool senast? sommras
57. Hur många barn vill du ha? 2 typ
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Beror på vilket humör jag är på.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte rösta.
60. Vad har du för TV-kanaler? veinte.
61. Har du åkt moped någon gång? Jadå.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? jag vill!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? taiwan typ eller filepinerna
66. Har du en egen trädgård? ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? family guy.
68. Kan du alla orden i nationalsången? ja typ.
69. Badkar eller duschkabin?  vad är en kabin?.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? verinte
71. Favoritpizza? Vet inte, gillar inte pizza så mycket.
72. Chips eller popcorn? POPCORN
73. Vilken färg på läppstift använder du? Inget.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? veinte
78. Favoritchoklad? Marabou såklart!
79. När röstade du senast? Har aldrig röstat.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet inte.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja.
82. Är du bra på matlagning? ...nej:(
83. Klarar du att tanka själv? nej
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? fanta:]?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? JAG MÅLADE EN GÅNG
87. Vad var det senaste du handlade? popcorn:]
88. Har du kräkts offentligt? JA=D
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? BÅDA:]?
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
91. Har du ringt något betalnummer? Va?:]
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? mormor....
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ganska.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? veinte
96. Vad har du i din väska? olika
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? tv:]?.
98. Vad har du att vara tacksam för? anton
99. Var hittade du den här listan? sandralundgrens blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: aalla som har tråkigt.
HELT BORTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0