trasig

hej idag har jag varit och jaga:$
de var typ sskojj fick ju ledigt från skolan,
fast typ mästa tiden vi jaga sovde jag lite överallt, typ ett bor hällor bilen marken
aja pappa fick sista skottet på en tjur, som en annan hade skadeskjutit, så då vart jag happy när de hände nått:)
asså fyfan den var typ skadeskjuten i ma´gen så när vi skulle ta ur den lukta de FAN. värre finns typ inte eller jo.
och sen efter de vare bara att fara och hämta våran hunde en bit bort för hon var vid en annan älg som hade blivit skjuten.:)
så nu har jag duschat och sitter och lyssna på musik,;);)
ska kanske vare med therese sen få se, hon är faktiskt ute och jagar nu:):)!!!
hoppas hon panga på en,:)
aaamen nu ska jag se tv hare,.=D


gammalbild

Kommentarer
Postat av: T

haha fin svenska;)

2009-09-08 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0