SVARAEN

Hannah
visst är jag bäst:]?<3
m:inte jämfört med oss:]
c:melina ha rätt:D
anonym
till melina: är de slut mellan dig och linus?
till caroline: vf är du mega snygg??:$
m:ja
c:hah jag är inte de:)? 

till båda: är ni oskuld?

m:ja
c:ja

amanda
hjälp mej att gö en header? (A)
m: vi kan tyvärr inte:(
c:KAN INTEEE

tina
har ni blivit pullade?
har ni runkat av någon?
ska vi träffas och ha trekant?:)<33
m:ja
ja
nej
c:
ja
ja
nej
carro: tkr du att du är kung på fotboll?
c: verkligen inte.

My
Gillar ni mig? :]
m:såklart
c:lätt

Elin
till båda: hur många besökare per dag?:)
m&c: 100-200:)

jepppppe
får jag komma på eran match?? hahha :P
m:försent
c:nae
nilo
hur mår du egentligen melina?<3
m:som en katt i ett träd som inte kan komma ner för hunden står där. 

nilo
blir du nöjd nu carro :]?<3
c:nej...................................................................................

amandaaa
hur långa är ni?:]
m:167
c:163
Angelina
Till Melina: Varför är du så jävla bäst!?:O<3
Till Carro: varför är du så söt :O?<3
m:för jag kan allt??!?!?!?
c:tacka mina föräldrar:D::D:D:D
skoja

Melinda
Varför måste jag fråga nått carrooooooo :]??<3<3<3
c:för jag är bäst???????????? 

JohanÖ
Te båda:
Längsta förhållandet? :]
m: 2 och ett halvt år.
c: 6 månader
carRRrro
melina, varför är du så jävla bäst:]?
m:för jag är din vän????

amanda
alltså ja lova ju:]
till er båda: varför är jag så jävla bäst :]?
m&c: du är född så lillen

MAttasftw:D
till carrRo: Hur LäNge Har du o anton vare tsm? :D
c: 11 dagar:D
skulle carro kunna färga håret grönt med lila slingor och gula toppar? :)
c: jag skulle kunna men jag vill tyvärr inte:]

Tim Andersson
Vilka är ni och hur har ni fått min msn? :]
c:AGENTER
apb tÖp?!?!?!?
Emanuel Nilhzon
Vilken är eran favorit blogg? =)
m: pias
c: sara nilssons
helena
vad är din favorit sport ?? :)<3
m&c:fotboll!!!!!!!!!!!!
hanna
skulle nån av er kunna färga håret rosa när ni fyllt 70:]?
m: lätt
c: lätt
Jonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz
hur mke e klockan?
m&c:16.35
 
mika
varför är ni så himla smarta?:]
m: man blir som dom man umgås med
c: våra hjärnor utvecklades före alla andras, vi är alltså förblivna

eLvira
carrocoooL är du rädd för hajen i toan?:]
c: jao, de tog min kladdkaka:(

Cissi
helt seriöst, passar jag å david?:]
m: säkert
c:de är nog logiskt:)
Emma
hjälp mej att gö en header? (A)hihh
m&c: vi kan tyvärr inte:(
josse
till Melina:
Vilken är din favvo färg?:]
till Caroline:
Vad gillar du att göra? :]
m:blå
c: va med anton , va med melina och spela fútbol.
till melina: är du och linte fortfarande tillsammans`?om ni är de, hur länge har ni varit de då:)?
till carro: vad gillar du mest & minst med dig själv
m: nej de är vi inte.
c:jag gillar mest mitt ärr på min hand för de är fult:]
och de jag gillar minst med mig själv är nog att jag är en sån dålig förlorare.
melina föredrar du saltvatten eller vanligt vatten?
carro vad är coolare oboy eller mjölk
m:bubbel vatten?
c:oboy helt klart

till båda, rakar ni fittan?
m&c: kom och kolla?
pernillaaa
varför är ni så himla COOLA?
m: för att carro är bäst
c:du vet , ja är född så.
hahah
carrro
varför har du å ful kille?
c: anton, du är gulli
haha
hur kan ni va så fula?
m:hur kan du va?
c: vi är snygga:D?
 
lisamelin
till carro : varför är du så bäst & qt? :O
till melina: give me you hear....
c: hah duja!
m: komsi
anonym
en fråga till carro?
är verkligen anton eller vad han nu heter bög?
för han ser verkligen ut som en..
c: HEJ LINN och anton är verkligen inte bög och om han nu är de så är jag också de:D:D:D
anonym
frågan är ju varför dina ögon håller på ploppa ut carro?
c: hej linn igen, ja frågan är ju varför dina håller på de, pågrund av allt smink du har eller:)?

vad gick snett
melina: du ser ut som ett troll
m: ja, vad gick snett med dig linn:)?

groda
till carro, hur fan kan du vara kompis med melina:O`!??!?!?
c:för hon är bäst:D??????????????????????????????????

NÖJD?
om man vet allt redan, vad ska man fråga då :)?
m: nått smart:)?
c: du kan ingenting benne, du kan ingenting...

OJOJOJ, vilka fina svar från osssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0