/M

Idag har jag klippt mig och färgat håret, det blev bra.
sen efter de bjöd farmor mig på lunch och sen gick vi ner på stan och då köpte jag ett par skor, och sen fick jag två tröjor och ett par örhängen av farmor, sedan for jag hem till farmor och åt sen, for vi på min lillkusins match,
deras lag förlorade med 11 eller 12-1 men var lika glada för de, sen efter det skjutsade farmor mig till kåge där jag hade träning. KALLT SOM FAN.
men träningen var ändå rolig och sen for jag hem och duscha och nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och funderar på att se en film och ta nått att fika.
imorgon ska jag fara till mamma så det blir väl att packa, sen får vi väl se vad jag hittar på.
och på lördag har jag match i burträsk hoppas på vinnst!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0