DAG 01 OM MIG/C

ja, jag heter då caroline hedström, jag har inget andra namn. vet inte varför men jag kallas iaf carro eller barro. jag föddes den 15 mars 1995. så jag är nu 15 år. jag bor i kåge, med min mamma, pappa och bror. jag har även en katt som heter sushi. jag går i 9c på kågeskolan, och ja. jag ser framemot gymmnasiet!! jag har även en pojkvän som heter anton, han är så himla fin!!!!!
jag är 165 cm, har blont hår tyvärr så ett annat namn jag blir kallad dagligen är blondin...jag har blåa ögon och lockigt hår även. men det försöker jag dölja så ofta som de går... första intrycket av mig är antingen osmart eller dryg tror jag, men jag är annars glad. kan inte vara sur eller arg, och det vet melina om och hon utnyttjar det till fullo.
på min fritid så är jag antingen med melina, anton eller så spelar jag fotboll. jag pluggar nästan aldrig och när jag ska göra de kommer det alltid någonting i vägen. jag brukar även fara och gymma på friskvårds med josse eller my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0