DAG 03 MINA FÖRÄLDRAR/C

jag har en mamma som heter kristina from hedström, utan andra namn. hon är 43 år tror jag och hon fyller år på julafton. hon jobbar på anderstorp hälsocentral tror jag..hon är nästan alltid glad, utom då jag är dum men enligt mig har jag inte gjort nått, hihi. jag säger det inte så ofta till henne men jag älskar henne väldigt mycke!
jag har en pappa som heter patrik hedström, och han har faktiskt ett andra namn men de är itne så fint... han är 48 år tror jag, han fyller år den 23 september. han jobbar i kina på nordic light. han är också väldigt glad av sig, men han är väldigt envis och han säger åt andra med att sluta svära, fast han svär jätte mycke själv, hihi inte bra. men jag älskar han med!! dom gifte sig år 2000 efter att ha varit förlovade i 13 år!!!!! och dom är fortfarande tillsammans och det är jag glad över:)
måste bara påpeka att mamma är utklädd till nån 60-tals grej tror jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0