DAG 07 MINA BÄSTAVÄNNER/C

ja, min bästavän är melina nyman. vi har typ varit med varandra i 3-4 år. vi kan prata om allt med varandra, men vi är typ aldrig seriösa. vi leker och är allmänt galna, vi är bara vilda helt enkelt. vi är vädligt, eller jätte mycke lika, fast hon kan vara sur och det kan inte jag. typ det ända som skiljer oss. jag undrar faktiskt ibland vad jag skulle göra utan henne, jo ingenting. jag skulle sitta hemma och inte ha nå liv(jag har inte heller nå liv när hon är hos sin pappa, för då kan vi inte vara med varandra lika ofta....)jag älskar henne grymt mycke iaf!
pernilla lindmark är min andra bästavän, hon är en fin prick. vi träffas inte så ofta som jag vill, men vi pratar mest på msn och så. utan henne så skulle jag inte veta vad jag skulle ta för beslut, för hon hjälper mig att tänka:]vi är nog ganska lika i sättet och allt, eller de är vad folk säger iaf. aja, hon älskar jag också jätte mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0