until i see you again, i miss you with all my heart/c


Har 2010 varit bra?

funkat
Höll du några utav dina nyårslöften?
jag hade faktiskt inga
Tror du 2011 kommer bli lika bra?
hoppas de
Har du förlorat någon kompis detta år?
ja
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder tror jag väl
Finns det någonting du ångrar med 2010?
nej, för alla misstag har ju gjort mig till den jag är idag.
Blev du kär i år?
ja
De bästa nya människorna du träffade?
jadu, det är många
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
tog moppekort, suttit bakom ratten, fått mvg i betyg osv
Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur är
Vilka länder besökte du?
grekland
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
utlandsresor
Vad var din största framgång 2010?
jag lärde mig jätte mycket om mig själv.
Fick du sparken under 2010?
det fick jag inte
Största misstaget? 
finns många.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld, och lite muskelinflammationer och lite muskelknutar men annars prima
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja,alla mina vänner och alla underbara minnen vi skapade. 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010? 
ain't no reason-brett dennen
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
jag var nog lite bådeoch.
Hur tillbringade du julen?
med min underbara familj
Favoritprogram på TV?
paradise hotel tar hem priset
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar aldrig någon:)
Bästa boken du läste i år?
hmm, finns många...tex pojken som kallades det, instängd och alla andra barnmisshandelsböcker
Största musikaliska upptäckten?
jag fullkomligt suger på musik, kan inte ett knysst. ändå vg i musik, hur det kommer säg undrar jag
Något du önskade dig och fick?
ja
Något du önskade dig men inte fick?
ja
Årets bästa film?
dear john helt klart
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
på min födelsedag vet jag faktiskt inte, fick fina presenter iaf!!
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
såklart
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
min egen stil.
Vad fick dig att må bra?
mina vänner, min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0