gr888888888888888/c

Åtta favoritprogram

scrubs, how i meet your mother, family guy, simpsons, dexter, weeds, 2 1/2 men, top model. insåg just att alla utom en var på 6an...

Åtta saker som jag gjorde igår

sovde, vaknade, såg en film, åt, gjorde läxa, tränade, klädde mig, bytte om

Åtta saker som jag ser fram mot

jullovet, julafton, studenten, min 16årsdag, nyår, min 18årsdag, tills jag får träffa anton, när pappa kommer hem

Åtta favoritrestauranger

tatung, olles, pizza hut, frasses, grekiska resturanger, kriti, lilla kina, max

Åtta saker på min önskelista

ipad, halsband, ringar, pengar, blixt, kläder, presentkort, skor,

Åtta saker som gör mig irriterad

:Pgubbar, xDgubbar, ordet lol, när folk bäar, mitt hår, när folk k;ar mig, och när någon dissar en high five...

Åtta saker som gör mig glad

när jag vinner, anton, mina vänner, min familj, min katt, fotboll, min klass, när jag får saker:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0