I now im gona be okey/m

Gjorde faktiskt ett inlägg igår
men de dök inte upp så nu kan jag väl göra ett i väntan på att jag ska på träning
men idag ska jag faktiskt springa och inte göra knäövningar springa springa springa
känner att det kommer vara väldigt jobbigt och jag kommer inte komma ihåg nått av typ springa 40 sekunder 80 procent sen 30 sekunder 70 procent sen då är de massa olika hur ska man komma ihåg sånt?
det gör iallafall inte jag
men jag önskar mig själv lyckatill(a)

idag har jag sett två filmer tänkde nästan se en tredje
den första var
Whild child sen the haunting of molly hartley
sen efter de städade jag mitt rum damsugade och damtorkade sen städade ag nått skåt och efter de packa jag mina grejer sen for jag till mamma och sitter nu vid hennes dator och lyssnar på musik
jag sjunger och det är tur att ingen hör mig de låter förjävligt det är inte ens rätt text tror jag
men nu orkar jag inte skriva någe mer ppppppppUsS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0