/m

hej sitter nu och lyssnar på melodifestivallåtar från igår.
ola, salem, linda och pain of salvation tyckte jag va bra så nu har jag laddat ner dom haha...
men nu ikväll är de träning i kombi tagga not
typ springa springa och springa och styrka lite

idag har jag varit med therese hon sovde hos mig sen kl 10 for vi till henne och åt frukost sen såg vi göta kanal två, den somnade jag till efter de fikade vi sen såg vi på smällen och efetr de åt vi fick och potatis mos sen gick jag hem och packade och snart kommer mamma att att hämta migsä'dawmeräönclaköxwmleiuxskznjcdaxisouerfskytnuljvelbu

okej ska inte göra så förra gången for en tangent som jag inte har fått tilbaka en så den är fasttejpad
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0