/c


första bilden är på antons klass och det är inte min bild
andra bilden är på min klass och det är inte heller min bild

jag kommer sakna klassen men jag är verkligen glad att det är över, bara ett år kvar på kgskolan!skönt
vi fick betygen också och jag behåller allting från förra terminen, vg i allt!!
på kvällen gick jag och anton på bio, den var rolig! igår hade jag match mot bodå
vi vann med 1-0, och tyvärr var det deras självmål.
idag har jag sett på för många filmer, och snart ska jag se en till och sen är det ju fotboll på tvn!!!
saknar anton som for till fjällen idag:(♥
och jag saknar melina som är i tunisen!!!
nu vill jag verkligen att det ska vara augusti. för då drar jag till grekland!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0