/c

Någon du litar på: pernilla
Den med bäst musiksmak: ebba jansson
Någon du har många minnen med: melina
sötnöt: lovisa koss
Den med högst IQ: jag?
Den du är med mest under skoltid: melina
En som alltid får dig att skratta: min klass
Någon du inte träffat på länge: ag
Någon som betyder mycket för dig: melina
Någon du insett du inte klarar dig utan: anton
Den som förstår dig bäst: pernilla
En glader: cecila lind
En som sportar mycket: ebba jansson
Någon som är längre än dig: ingen..
din idol: linte
någon som är blondin: lisa melin
någon du lärt känna via internet och nu är bra vän med: pernilla
någon som sjunger bra: cecilia lind
matte geni: nån smart
Någon du nyss lärt känna: veinte
Den du umgås med mest: melina
Den coolaste: mika
Någon du gjorde bus med när du var liten: linda
Den som vet mest om dig: melina
Vem har likadan humor som dig: melina
Någon som blir bra på bild: my
En du aldrig kommer glömma: anton
Någon du vill umgås med mer: ag
Någon som är blyg: nån blyg
Din bror/syster: alexander
En snällis: lovisa koss
Någon du älskar: anton
Någon som är bra på gitarr: niklas
Din barndomsvän: linda
Någon som äter för mycket godis: jag
Den du saknar mest: anton
Någon du festat med: melina och jag har alltidd fest?????
Någon du tappat kontakten med: ag
Tuffaste gänget: jag och melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0