/c

idag på dagen har jag varit med anton, vi såg film och myste!:*
ikväll har jag och mitt underbara lag haft match och vi vann! fantastiskt
snart är det sommaruppehåll och jag kommer sakna fotbollen.. men de är skönt att va utan den:D
har även hunnit varit i duschen och ätit världens godaste glass.
känner mig väldigt posetiv idag:D
imorgon har vi träning och efter de ska nog melona sova hos mig, för på fredagkväll drar ju hon till sveriges huvudstad(stockholm för er som inte vet de). så jag kommer sakna henne!

Kommentarer
Postat av: cissi

<3



såklart de är kax:O jag saknar lovisa mest i hela universum!:]

2010-07-01 @ 12:29:47
Postat av: lucke

allt bra idag? :)

2010-07-01 @ 12:41:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0