tunisien/m

nu är jag hemma från tunisien det var underbart där der var sol varje dag utom en dag då det var lite moln men det var bara skönt!!
undertiden vi var där vick vi även nya vänner Nino, MomoWilly och Jacksson eller det var deras smeknamn men iaf, dom var med oss några kvällar och satt och pratade, dom kunde inte så jätte bra engelska men de funkade ändå och nino kunde lite svenska åxå som: du är fittig, håll käften, bög, jag älskar dig, jag hatar dig och mera och alla dom kunde tydligen säga varför gör hon på detta vise.
Angelika fick till och med Momos nummer
men det var väldigt kul där men det var bara en resturang som jag tyckte var god att äta på och den åt vi på 3 eller 4 kvällar, och vi var en dag i sousse på medinan, det var väldigt mycket folk och dom ropa på en typ, man vart typ slut efter 1 timme.
Vi var 3 dagar vid polen och 3 dagar vid stranden och sista dagen typ nån timme vid polen fast jag satt bara i skuggan för det var så jävulst varmt.
vi åt samma frukost varje dag yougurt och nen slags macka, för det var inte gott på hotellet,
och det vart typ flockar efter en när man gick ut i vattnet.
men ändå tur att man inte var blond.

nu kommer lite bilder från tunisien...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0