/c

oj har inte skrivit på länge..
har jag sagt att vi har varit på läger?
aja, iallafall, vi var på läger lördag och söndag
spelade oavgjort mot lira, 3-3. det var en riktigt rolig helg
saknade anton:*:* var med han på kvällen(L)
sen på måndag hade jag skola, och sen på kvällen gjorde jag ingenting
sen tisag(igår) hade jag skola och sen hade jag träning i kg
hann se lite av matchen!! oj så kung, trodde dom skulle losa men:]
sen idag har vi varit på innebandy hela dagen
första matcherna vann vi mot björnåker och sörböle
sen oavgjort mot urs, staffar mot dom losade dom
sen spelade vi mot byske och då losa vi med 2-1.
sen gick jag o ch ebba mot balder, till hennes pappa
och sen åkte vi hem, sen nu sitter jag här
och ikväll blir de träning i tältet
imorrn ska jag nog på hockeyn med anton, men vi får se om vi far dit:*(L)
lite långt inlägg så förlåt, hade så mycke att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0