/c

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
adelina stenman lindqvist- nej
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
aanton bergbom- han är min boyfriendddddddd:*(L)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
cecilia lind- imorrn om hon ska till bygd:)

ÄR NUMMER 25 SÖT?
bea nilsson- såklart:)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
daniel brännström- jag vet inte? jag var typ 6 år

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
alice selin- skolan:)

GILLAR DU NUMMER 51?
emelie johansson- jaaaaa=D

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
albert norman- nej:(

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
amanda ritola westerlund- jadu, imorrn kanske

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
amanda marklund- nja men hon är gulli endå:D

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
alexander hedström- nej tack

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
angelina öhlin- hahah lite olika:D

KÄNNER DU NUMMER 1?
adam jonsson- nja:)

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
frida lidman- haha det har jag säket:)

VEM HAR DET BÄSTA NUMMRET ?
typ anton, för det är de enda jag kan:]
OCH MITT:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0