/m

ligger i soffan och kollar på tv, vet inte riktigt vad jag ser men de är typ braa
ikväll är de träning känndes jobbigt idag men träning är bra
idag var vi yup till teckno balder och gick runt på stationer typ jag minns inte riktigt vad de va men i en då var de en tävling som jag vann i våran grupp så då fick jag en godispåse, den satt fint
sen vid 12 for vi till skolan hade svenska de va typ kul, sen hade vi idrott och vi hade skidor och vi skulle åka 3 varv men de orkades inte.
och sen gick jag hem, och då fick jag ett sms av josse och hon frågade om jag skulle på konfan och den var halv 4 och klockan var halv 4 så då skulle jag inte hinna fara dit så då blev de tv:n
har inge mer och skriva.



alla kan inte vara normala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0