/m

har nyss ätit typ kyckling och potatissallad GOTT SOM FAN!!!
idag hade vi två prov i matte och no
hyffsat lätta ändå kändes bra
efter skolan for jag och angelina till byske och badade
fy fan vad vi hade kul vi skrattade typ hela tiden
vi försökte se ut som sälar och vi levde om ganska så mycket
asså ni skulle ha sett och hört hur jävligt de lät HAhahaHAHAhahaHA

på måndag blir de att fara på konfaläger i umeå, kommer att bli kanon
och det blir säkert massa lekar:D:D:D:D:D
idag har jag köpt godis och cheezballz och hade tänk att de skulle vara kvar nått till minst måndag i alla fall...får se hur de går med de
och vi kommer nog hem på fredag tror jag.

typ kl 6 ska jag dra till carro och vi kanske ska se på antons match vet inte än
ska skicka smsa till carro nu och höra hur de blir
hare så länge hejdåååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0