/M

Skriv 8 saker du ser fram emot:

  • Skolhockeyn
  • När jag får mina pengar
  • Träningen
  • Att få svar på sms
  • Skolavslutningen
  • När boken om mig är klar
  • Sova
  • friluftsdan halverst 


Skriv 8 sanningar om dig själv: 

  • jag ser ofta film
  • jag har en sniffande hund inne i mitt rum som är desperat
  • jag är olycklig
  • jag älskar att sova
  • jag har en tavla med Bambi på framför mig
  • jag gillar inte mat
  • jag har dålig humor

jag använder typ aldrig smink


Skriv 8 saker du brukar säga:

  • sluta
  • va fan
  • skratta
  • (ett ljud)
  • jag fattar inte
  • jag har slut stift
  • du är ju dum i huvet
  • BIGGAAAAAN KOMMMM


    Skriv 8 saker du har på dig nu:

    • sjal
    • joggingbyxor
    • linne
    • sockar
    • armband
    • snodd
    • underkläder
    • pannband


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0